Visita del M. Hble. President Quim Torra a les instal·lacions de Catalònia Fundació Creactiva

El President de la Generalitat de Catalunya va visitar les instal·lacions de Catalònia Fundació Creactiva el passat dilluns 6 de juliol del 2020

El Molt Honorable President Quim Torra va visitar les instal·lacions i equipaments de Catalònia Fundació Creactiva de Cerdanyola del Vallès el matí del passat dilluns 6 de juliol. L’objectiu de la visita va ser el de fer una valoració de la feina feta durant la pandèmia de la Covid-19 i donar suport a tots els treballadors i usuaris de la fundació.
Catalònia Fundació Creactiva és la primera fundació i entitat del tercer sector en obtenir la certificació Global Safe Site de Bureau Veritas , una certificació que acredita el correcte compliment de les mesures higienicosanitàries decretades pel Ministeri de Sanitat i l’OMS per minimitzar els riscos derivats de la Covid-19 . Amb l’obtenció d’aquest certificat, la fundació vol demostrar el compromís amb tots els usuaris i treballadors pel que fa a les mesures de seguretat preses contra la Covid-19.
El President de la Generalitat de Catalunya es va reunir amb el President del Patronat de Catalònia Fundació Creactiva Vicenç Conca , el Director General de l’entitat Dr. Joaquim Serrahima i el Director Economicofinancer Adrià Serrahima . Després d’una roda de premsa, van fer una visita per les residències i llars, i van poder veure algunes de les activitats que es fan a la  fundació com els tallers d’art i la decoració de les xancletes solidàries Empaties que ven la fundació. Així com la psicomotricitat que fan alguns usuaris i usuàries al poliesportiu i la piscina. El M. Hble. President va parlar amb els usuaris i va saludar a les famílies que feien visites.
El President també va parlar amb els treballadors i treballadores dels moments tan durs que han viscut per la pandèmia mundial de la Covid-19. I va valorar molt positivament la feina que s’ha fet en els últims mesos per part dels 800 treballadors que han seguit cuidant als més de 540 usuaris confinats que viuen a les residències i llars de Catalònia Fundació Creactiva.
Catalònia Fundació Creactiva està formada per la Fundació Privada Pro Persones amb Discapacitat Intel·lectual Catalònia i la Fundació Sant Jordi Catalònia. Catalònia Fundació Creactiva s’encarrega de l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual, trastorns de conducta, malalties mentals afegides i risc d’exclusió de famílies residents a Catalunya.