VI Concurs Literari

Aquest any hem pogut celebrar el VI concurs literari de Sant Jordi. Malgrat que l’any passat no el vam poder celebrar donada la situació sanitària en la qual ens trobàvem, aquest any no hem deixat l’oportunitat de retrobar-nos amb la nostra creativitat i imaginació.
S’han presentat un total de 23 relats que representa una participació total de 121 persones entre usuaris i professionals de Catalònia Fundació Creactiva.
Per tal de promoure una participació activa i inclusiva s’han disposat de dues modalitats: escrita i visual/auditiva per fer accessible el concurs des de diferents canals comunicatius.
L’entrega de premis la vam realitzar el mateix dia 23 d’abril on els diferents membres del jurat van poder entregar als premis als guanyadors de cada categoria així com els diplomes de participació per tot aquell que ha format part del concurs.
Sant Jordi sempre és un dia festiu, i després d’un any molt difícil per tots, aquest Sant Jordi ha estat ple d’alegria i il·lusió.
T’ho perdràs?
No volem deixar de compartir amb tu cada un dels relats guanyadors.
Modalitat Escrita
• Categoria individual usuaris
o 1r Premi: Arcoíris – Albert Selva
o 2n/3r Premi: Els fantasmes del coronavirus – Àlex Verdiell
o 2n/3r Premi: Cuando la vida te da una segona oportunidad – Fatima El Fassi

• Categoria individual personal Catalònia fundació Creactiva
o 1r Premi: El clip viatger – Susanna Pellicer
o 2n Premi: L’amistat del color de l’or- Mercè Lòpez
o 3r Premi : Poesia literaria – Agustí Montserrat

• Categoria Grupal
o 1r Premi: Una vida però feliz – Aspasur Ripollet
o 2n Premi: Dent de lleó – Edda de Carli
o 3r Premi: El mago churrero – Unitat B1.1 IMM
Modalitat Visual/Auditiva
o 1r Premi: Haikus sin reglas – Aspasur Valldoreix
o 2n Premi: Confinados – Jesús Farrés

També podràs trobar un racó molt acollidor que hem creat a la recepció de Flor de Maig, on et podràs relaxar 5 minuts i gaudir de totes les obres presentades en aquest concurs.

Volem fer un agraïment a tots els participants d’enguany i en especial a tots els membres del jurat:
Ainhoa Aroca, Sonia Caravaca, Fina Mariñas, Eli Galiano, Elena Castro, Marian Mundo i la Marta Reverter.