Reconeixement als treballadors de Catalònia

Cal agrair, i molt, l’esforç que fan els nostres treballadors, i més encara, durant la pandèmia.

No podem començar d’una altra manera més que AGRAINT L’ESFORÇ dels nostres TREBALLADORS. Que segueixen involucrats en atendre als més de 500 usuaris que hi ha vivint a les Residencies i Llars Residencies de Catalònia Fundació.

Els professionals de Catalònia, amb la seva actitud, la seva resposta a l’adversitat, el seu somriure, l’estima cap a l’usuari, la professionalitat i la capacitat de superació, fan que els usuaris atesos a Catalònia tinguin una vida més plena, una vida millor.

Cal recordar que a Catalònia formem part del tercer sector, un sector totalment oblidat per part de l’administració. Portem anys reclamant-ho al govern, tant com a Entitat com des de la Patronal.

Els últims 10 anys, són la DÈCADA PERDUDA. I tot i que no els agrada sentir això a l’administració, és així, així de real, de cru, de dur… i de trist. Deu anys de retallades, de dificultats econòmiques, d’oblit, de pèrdua de poder adquisitiu i de cap aportació de millora per part de l’ens Públic.

A Catalònia portem 10 ANYS amb SALARIS CONGELATS, totalment injust! SI, els treballadors del nostre sector mereixen més!! Mereixen un increment salarial. Com a mínim, al nostre entendre, el que han deixat de percebre durant la Dècada Perduda.

Durant la pandèmia, més del mateix, oblit i més oblit. L’Administració ens ha considerat treballadors essencials. Cap problema en assumir el repte a Catalònia! Un de mes. Però, tindrà l’administració aquesta vegada la voluntat de valorar-ho i reconèixer-ho?? No calen més paraules dels Governs, calen els recursos necessaris per poder pagar millor als professionals que s’ho mereixen! Cal un conveni laboral amb unes taules salarials millors.

A causa del Coronavirus, a més a més d’un increment superior a 100.000€ de la despesa de personal, a la Fundació ja hem invertit més de 250.000€ en adquisició d’EPIS i material necessari, i costos afegits a la reorganització. Una reorganització que majoritàriament trastoca la vida del treballador, i acumula moltes hores seguides de feina, peròque és necessària per minimitzar els possibles contagis.

Gràcies a tots els professionals de Catalònia que segueixen remant tot i les adversitats.