Política de Privacitat

Aquest lloc web no recull dades personals dels usuaris sense el seu coneixement, ni es cedeixen a tercers.

Informació bàsica sobre protecció de dades

A continuació l’informem sobre la política de protecció de dades de la Fundació Catalònia Fundació Creactiva.

Responsable del tractament

Les dades personals que es puguin recollir directament de l’interessat seran tractades de forma confidencial i s’incorporaran a l’activitat de tractament corresponent titularitat de la Fundació Catalònia Fundació Creactiva.

Propòsit

La finalitat del tractament de les dades correspon a cadascuna de les activitats de tractament que realitza la Fundació Catalònia Fundació Creactiva

Legitimació

El tractament de les seves dades es realitza per al compliment d’obligacions legals per part de la Fundació Catalònia Fundació Creactiva,.

Retenció de dades

Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual es recullen i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar de la finalitat, a més dels terminis establerts en les normes d’arxius i documentació.

Comunicació de dades

Amb caràcter general, no es comunicaran dades personals a tercers, excepte obligació legal, incloses les comunicacions al Defensor del Poble, Jutges i Tribunals, persones interessades en els procediments relacionats amb les queixes presentades.

Drets de les persones interessades

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre el tractament de les seves dades que dugui a terme la Fundació Catalònia Fundació Creactiva.

Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades, limitació i oposició al seu tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seves dades, si escau, davant la Fundació Catalònia Fundació Creactiva a la Carretera Flor de Maig, km. 2,8 Apt. 140 – 08290 Cerdanyola del Vallès o a dpd@caataloniafundacio.cat