Ferrocarrils Catalans de la Generalitat ens dóna la mà i ens presenta com a grans artistes a tots els seus usuaris.

El dia 2 de desembre ha tingut lloc a l’estació de Catalunya la presentació del vinilat d’un vagó del tren de la línia del Vallès. El vinilat presenta a Catalònia Fundació Creactiva com una galeria d’art:  a dins es troben 14 tertúlies amb les obres de 14 grans pintors nostres. Aquests quadres van acompanyats pel nom de l’artista i un QR que convida a obtenir més informació de qui som, que fem i com ho fem.I és que el talent s’acostuma a associar amb l’habilitat innata de fer una cosa específica i amb la seva creació, per això i per donar la igualtat d’oportunitats treballem per adaptar l’entorn perquè les persones puguin desenvolupar i mostrar el seu talent com el que són, grans artistes.

Com va dir l’artista japonesa Yayoi Kusama quan li van preguntar per què servia l’art què feia i va dir: “Volia començar una revolució i fer servir l’art per construir el tipus de societat que jo mateix imaginava.”  Així nosaltres també, a la Fundació Catalònia l’art és una part molt important del dia a dia, perquè ens iguala a tots. Sense límits.

El talent no entén de discapacitats, però si de capacitat i actitud per l’art.