Ja hi tornem a ser… mesures restrictives, virus que encomanen, risc d’infecció per les persones vulnerables… hem de seguir amb les mides de protecció, higiene i seny.
Hem de parar el virus i el pararem si fem cas a les recomanacions. Ja sé que hi ha moltes crítiques per les mesures que aplica el Govern, però són les que tenim.
Evitem les aglomeracions i quedem-nos més a casa.
Seguim amb les mesures higièniques, rentem-nos les mans sovint i utilitzem les solucions hidro-alcohòliques.
El virus a l’Hivern tornarà i hem d’estar preparats, hem d’estar mentalitzats que no serà fàcil però que ens en sortirem i el pararem, si seguim les mesures i actuem amb seny.
El virus ens vindrà des de l’exterior dels nostres Centres per tant siguem curosos i vigilem que no ens entri.
Seguint les indicacions del Departament de Salut, es faran PCR a tots els professionals de la Fundació, cada 15 o 20 dies (seguint el darrer protocol). Les PCR les farem com fins ara, a cada Centre i a cada torn i les faran els nostres professionals.
En els casos que donin positiu i ja hagin passat la malaltia, serà necessari realitzar prova serològica, per tal de determinar si la malaltia es troba o no activa. Aquells que siguin positiu per primera vegada, hauran d’aïllar-se a casa.
És molt important que tots complim les mesures de protecció individual: portant adequadament les mascaretes, netejant les mans i utilitzant els EPI’s  de protecció per evitar la transmissió de la malaltia entre els usuaris i els companys. Recordar que en presència de qualsevol símptoma o contacte amb un positiu, cal comunicar-ho immediatament al Servei de Prevenció de la Fundació.
És molt important que quan estiguem gaudint del descans, guardem les distàncies de seguretat, atès que en aquest moment ens traiem la mascareta, ja sigui per menjar, beure i/o fumar (recordeu que està prohibit fumar).
Tenim a les nostres mans el frenar que el virus s’escampi, hem de fer-ho tots junts, respectant les distàncies, aplicant les mides higièniques i els protocols.

Cuidem-nos, cuideu-vos i així ens protegim i protegirem els nostres usuaris, companys i familiars.

#No el deixem entrar