Llar La Floresta Servei

Catalònia Fundació Creactiva compta amb un Servei de Respir privat ubicat a l’equipament “Llar la Floresta” de Valldoreix, i s’adreça a aquelles famílies que tenen al seu càrrec persones amb discapacitat Intel·lectual i que necessiten d’estades temporals. Els professionals del servei fem una visita prèvia i valorem a la persona i la seva adequació al servei.
És un recurs d’estada limitada que pretén millorar la qualitat de vida de tots els membres de la família proporcionant-los un temps de descans i també donar resposta a situacions urgents imprevistes. Al mateix temps, pretén garantir una atenció adequada a la persona amb discapacitat quan hagi d’estar temporalment separada de la seva família.
El Servei ofereix diferents modalitats d’estada: estades d’un dia, caps de setmana, setmana sencera, un mes sencer o més temps si es requereix i està en funcionament tot l’any. Durant els períodes de Nadal, Setmana Santa i estiu s’organitzen activitats de caràcter lúdic extres. L’objectiu és que les persones amb Discapacitat Intel·lectual puguin gaudir de les seves vacances en les nostres estades de respir.
Per sol·licitar el servei, cal concertar una entrevista o sol·licitar l’estada a través de:
Tel: 93.675.00.11
Mail: respir@cataloniafundacio.cat