Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Amb motiu del dia 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, vam fer una sèrie d’actuacions. Un programa que es va anar publicant al nostre Canal de YouTube durant tot el dia.
La presentació del programa estava a càrrec d’Eli Galiano amb el seu particular sentit de l’humor.

El primer que vam fer va ser despertar tothom amb una sorollosa actuació del grup de Batukada Catalònia.

Primera Part DID – Batukada

Vam seguir amb el monòleg del Gran Sergio, que mitjançant l’humor ens va explicar la seva experiència amb el coronavirus.

Segona Part DID – Monòleg

Al migdia vam aprendre a fer pa de pessic de taronja sense ou. Ens ho van ensenyar els companys i companyes de la residència Joan Bofill.

Tercera Part DID – Fem pa de pessic

La inauguració de l’espai DiverArt; s’ha creat un espai a la recepció de Flor de Maig perquè els més artistes de la Fundació puguin exposar les seves obres.

Els artistes triats per a la inauguració van ser els pintors Sebastià Conesa i Anna Baeza, i els escultors Tomás Gil i Toni Compte.

Quarta Part DID – Inauguració DiverArt

Després de dinar vam publicar la retransmissió d’un Parcial de Boccia, mentre es disputava el Torneig de Boccia 2020 en el dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Cinquena Part DID – Parcial de Boccia

Ens vam connectar amb tres persones amb discapacitat intel·lectual d’Argentina i la directora del centre Taller Protegido Mar del Plata on treballen. I vam parlar de la seva experiència durant la pandèmia.

Sisena Part DID – Connexió amb Argentina

Tots vam poder gaudir de veure a molt dels i les artistes que tenim a Catalònia Fundació Creactiva.

No ens pararà res, i menys quan es tracta de celebrar i passar-ho bé.