A Catalònia Fundació Creactiva som experts en l’atenció, en donar suport a persones amb discapacitat i trastorn mental, la nostra tasca és aconseguir somriures, construint un món on ells poden triar el que més els hi agrada fer. Gaudint així d’una vida plena de reptes i motivacions. Tot això, gràcies a treballar amb un nou model d’atenció.

UNA ACTITUD, UNA MANERA DE SER

LA CREACTIVITAT

A Catalònia Fundació hem creat un concepte que ens defineix: La Creactivitat.

Estem en constant evolució, ens reinventem dia a dia per crear coses noves i arribar a llocs inimaginables per donar resposta a totes les necessitats de les persones. Ens transformem i generem noves oportunitats que ens permeten fer realitat tots els seus somnis. Som creatius i dinàmics, ens movem i fem que es moguin.

EL NOSTRE DIA A DIA

ÀREES D’ACTIVITATS

natura
El nostre objectiu és presentar entorns rics i estimuladors que permetin a les persones créixer i gaudir, aprofitant els recursos que ens ofereix la natura.
comunicacio
Comprendre, expressar, relacionar-nos i una ment activa permeten viure en societat i una millor qualitat de vida. Treballem per aconseguir-ho!
fisica
Proporcionem el suport necessari per poder fer des del moviment més petit fins l’esport reglat, sempre tenint en compte les necessitats de cada persona. Fomentem els hàbits saludables i activitats, que ens permeten millorar la qualitat de vida.
arte
Gaudim i experimentem mitjançant diferents activitats artístiques, desenvolupant el talent. Els acompanyem en tot el procés per tal de donar vida a l’artista que porten dins.
musica
Fem que la música estigui present al dia a dia per enriquir les nostres vides.
multicensorial
Ajudem a desenvolupar l’atenció i la concentració, afavorint la percepció d’estímuls.
Llegir més >

Hi ha definides més de 100 activitats, però es tracta d’un projecte viu i contínuament se’n van creant de noves. Tot depèn del que les persones desitgin, sentin i necessitin i de com els nostres equips de professionals ho transformem en realitats.

Els més de 1000 usuaris que formen part del dia a dia de Catalònia Fundació Creactiva, són els veritables protagonistes de la nostra història. El nostre objectiu principal és arrencar somriures i trencar barreres. El nostre valor diferencial ha estat creure en les capacitats de les persones que acompanyem, creure en el seu talent, en la seva superació i empoderar-los.

NOTÍCIES DESTACADES

El model d’unitat de convivència per la Covid-19

El model d’unitat de convivència per la Covid-19   A Catalònia Fundació creactiva hem consolidat el nou model d’unitat de convivència provocat per la situació de la pandèmia. És un model en el qual es minimitza al màxim possible la circulació de personal i l’encreuament d’usuaris. Hem creat unitats de convivència més reduïdes, adaptades a…