Catalònia Village el centre comercial de Catalònia Fundació Creactiva

Seguim trencant esquemes, si la pandèmia no ens deixa sortir a gaudir d’espais públics, ens els creem.
No ens para res!

Continuem fent activitats per trencar rutines i fet que les persones de Catalònia tinguin activitats d’oci innovadores.
En aquesta ocasió, com la situació sanitària no ens permet fer sortides a centres comercials, ens hem creat un.
Catalònia Village és una recreació molt real d’un centre comercial. On podem trobar la recreació d’un restaurant McDonalds, botigues de tecnologia, roba i decoració, on les persones de Catalònia poden triar i emportar-se tot allò que necessiten per ells i per les seves unitats.

El Catalònia Village, està fent possible que més de 900 persones puguin passar un dia anant de botigues en un entorn segur i està rebent una molt bona acollida per part de tothom, perquè ofereix una experiència molt semblant a una visita a un centre comercial: molts productes per escollir, una curada ambientació amb tot nivell de detall, música, etc.

El Catalònia Village es va inaugurar el dia 25 de desembre i estarà obert fins de mes de març, d’aquesta manera es podrà gaudir per unitats de convivència i així aconseguir un entorn totalment segur.