Aquesta Castanyada hem viscut un esdeveniment especial a Catalònia, la Castanyada Rock, que ha consistit en dos dies de concerts de Rock pels nostres centres.

Com aquest any no podíem celebrar la tradicional festa de la Castanyada que fem cada any, vam decidir des d’un inici que havíem de fer una festa especial per a cada unitat de convivència. D’aquesta manera, encara que no ens hàgim pogut trobar tots junts per menjar castanyes i gaudir del dia, hem compartit igualment l’alegria de la Castanyada.

La Castanyada Rock ha consistit en 20 concerts, un per a cada unitat de convivència, sense contacte amb els altres grups. S’han seguit en tot moment, de manera estrica, les mesures higienicosanitàries, ja que la seguretat és sempre una prioritat a Catalònia.

Les emocions, reaccions i mirades durant cada concert han fet que no només celebréssim la Castanyada, sinó que visquéssim aquest dia com una recompensa per tot l’esforç que fem tots i totes cada dia a Catalònia Fundació Creactiva.

Al nostra Canal YouTube podràs veure els vídeos.