Carnestoltes inclusiu adaptat a la pandèmia

Totes les festes són importants per a l’equip Catalònia Fundació Creactiva (CFC), tant com ho és l’alegria a casa nostra. No volem deixar de treballar per a la inclusió, la visibilitat i les ganes de mostrar al món les nostres capacitats.
No podíem deixar passar la Festa de Carnestoltes per molts inconvenients que ens estigués posant la pandèmia. Necessitem seguir vivint amb somriures, aquest és dels nostres principals objectius.

La Festa de Carnaval aquest any l’hem celebrada per unitats de conveniència. Tots van voler participar en el gran concurs intern que vàrem organitzar a Catalònia Fundació Creactiva, en el que cada unitat ens va fer arribar imatges de la seva festa, per més tard, transformar en un vídeo que podem veure pel nostre canal de YouTube, i retrobar-nos ben disfressats d’un munt de temàtiques per aquesta festa.

Divendres 5 de març vàrem convidar a diferents personalitats de les administracions per tal de participar de la tria dels premis. Van fer de jurat respectant totes les mesures de seguretat i van donar el seu veredicte després de visionar el vídeo al McDonald’s del nostre Catalònia Village.
Vàrem quedar impressionats del nivell de les disfresses, de l’originalitat de les temàtiques i dels materials emprats, com també de l’entrega i imaginació dels monitors i el personal de Catalònia per aconseguir que cada festa, cada activitat, sigui sempre especial per a les persones que viuen a Catalònia Fundació Creactiva.