Catalònia Fundació Creactiva, amb el suport de la Fundació la Caixa, impulsa cursos dirigits a persones que es troben en risc o situació d’exclusió social, sense cost per l’alumne. Els punts formatius tenen un doble objectiu: les persones reben una formació molt específica pel desenvolupament d’un lloc de feina i d’implicar de l’empresa en tot el procés formatiu. Les formacions es basen a empoderar a la persona i desenvolupar les competències transversals com a element diferencial per millorar la seva ocupabilitat.
Al 20 de setembre començà una nova edició: Curs de vendes i promoció de productes esportius. Si estàs interessat en tenir un futur laboral relacionat amb l’esport contacte amb nosaltres, trucant al 93 935 80 52 27 enviant un email: mdemiguel@cataloniafundacio.cat o evegarcia@cataloniafundacio.cat