7 DE JULIOL DE 2018

Un any de creixement del Grup Catalònia Fundació Creactiva a Sant Cugat.

Des de l’abril de 2017 Catalonia Fundació Creactiva, qui treballa per atendre a les persones amb discapacitat intel·lectual, assumeix la gestió del centre Edda de Carli d’Asdi de Sant Cugat del Vallès. Assumia l’activitat com a pròpia, mentre Asdi seguia el seu camí en paral·lel donant servei als seus associats.
Com a centre ocupacional que és, la seva activitat gira al voltant de dos blocs. D’una banda, l’ajustament personal i social; tot allò que té a veure amb la mateixa persona i amb l’entorn. “Treballem des d’hàbits de menjar, de conducta, fins a activitats de creativitat, comunicació, estimulació…”, explica Joana Corominas, psicòloga i directora de l’àrea de centres de dia.
Pel que fa als reptes de futur, el Dr. Joaquim Serrahima, director general de Catalonia Fundació Creactiva, apunta que impliquen augmentar el nombre d’usuaris, perquè “això ens permet generar més recursos i poder fer més coses. I en funció d’aquests usuaris, ampliar el ventall d’activitats, i reformar l’edifici per adequar-lo més a les necessitats.
Per més informació visiti:
Enllaços relacionats: www.totsantcugat.cat