ÀREA DE L’ACTIVITAT FÍSICA

MOURE’S ÉS VIDA

Fomentem els hàbits saludables i les activitats que ens permeten millorar la qualitat de vida.

Ens convida a moure’ns afavorint la integració social i adaptant-nos a les necessitats de cada persona. Per aconseguir-ho treballem: psicomotricitat, iniciació a l’esport, activitats dirigides amb suport musical, esport i esport adaptat. Cadascun d’aquests blocs ofereix un ampli ventall d’activitats físiques. Unes les fem a les instal·lacions de Flor de Maig poliesportiu, piscines, camp de futbol…, altres a pavellons dels diferents pobles, a camps i clubs esportius, a sales de moviment, a sales polivalents i a l’aigua.

Des de l’Àrea es fomenta la pràctica d’activitat física per tothom, afavorint la relació entre esportistes d’altres centres.

A més participem en trobades, en la lliga catalana de diferents esports com el futbol, el hockey, l’handbol, el bàsquet, estem federats amb diferents federacions: ACELL, FECPC (boccia i slalom), Demanoenmano (handbol), …., participem als Specials Olympics i a campionats internacionals.