A Catalònia Fundació Creactiva som experts en l’atenció, en donar suport a persones amb discapacitat i trastorn mental, la nostra tasca és aconseguir somriures, construint un món on ells poden triar el que més els hi agrada fer. Gaudint així d’una vida plena de reptes i motivacions. Tot això, gràcies a treballar amb un nou model d’atenció.

UNA ACTITUD, UNA MANERA DE SER

LA CREACTIVITAT

A Catalònia Fundació hem creat un concepte que ens defineix: La Creactivitat.

Estem en constant evolució, ens reinventem dia a dia per crear coses noves i arribar a llocs inimaginables per donar resposta a totes les necessitats de les persones. Ens transformem i generem noves oportunitats que ens permeten fer realitat tots els seus somnis. Som creatius i dinàmics, ens movem i fem que es moguin.

EL NOSTRE DIA A DIA

ÀREES D’ACTIVITATS

natura
El nostre objectiu és presentar entorns rics i estimuladors que permetin a les persones créixer i gaudir, aprofitant els recursos que ens ofereix la natura.
comunicacio
Comprendre, expressar, relacionar-nos i una ment activa permeten viure en societat i una millor qualitat de vida. Treballem per aconseguir-ho!
fisica
Proporcionem el suport necessari per poder fer des del moviment més petit fins l’esport reglat, sempre tenint en compte les necessitats de cada persona. Fomentem els hàbits saludables i activitats, que ens permeten millorar la qualitat de vida.
arte
Gaudim i experimentem mitjançant diferents activitats artístiques, desenvolupant el talent. Els acompanyem en tot el procés per tal de donar vida a l’artista que porten dins.
musica
Fem que la música estigui present al dia a dia per enriquir les nostres vides.
multicensorial
Ajudem a desenvolupar l’atenció i la concentració, afavorint la percepció d’estímuls.
Llegir més >

Hi ha definides més de 100 activitats, però es tracta d’un projecte viu i contínuament se’n van creant de noves. Tot depèn del que les persones desitgin, sentin i necessitin i de com els nostres equips de professionals ho transformem en realitats.

Els més de 1000 usuaris que formen part del dia a dia de Catalònia Fundació Creactiva, són els veritables protagonistes de la nostra història. El nostre objectiu principal és arrencar somriures i trencar barreres. El nostre valor diferencial ha estat creure en les capacitats de les persones que acompanyem, creure en el seu talent, en la seva superació i empoderar-los.

NOTÍCIES DESTACADES