LA FORMACIÓ EXTERNA

Col·laboració amb programes de Formació promoguts pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

Des de l’any 2010, Catalònia Fundació Creactiva ha promogut el desenvolupament de diversos programes de formació subvencionats amb Fons Europeus, els quals han permès formar prop de 500 persones.

Actualment, es realitzen Programes de Formació Ocupacional (FOAP), adreçats preferiblement a persones en situació d’atur i programes promoguts pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).

La FOAP està orientada per obtenir el Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària a Persones dependents en Institucions. Aquest certificat de professionalitat s’imparteix cada any a l’àrea de Formació de Catalònia Fundació Creactiva. Els alumnes realitzen pràctiques als nostres centres i passen a formar part de la borsa de treball. El percentatge d’ocupabilitat d’aquest Certificat de Professionalitat és de més del 60%.