EL NOSTRE APRENENTATGE

COL·LABORACIÓ AMB CENTRES DE FORMACIÓ

Catalònia Fundació Creactiva ofereix la possibilitat als centres de formació i instituts de col·laborar compartint coneixement:

• VISITES: Anualment ens visiten més de 300 alumnes provinents de diferents centres de formació.
  • PRÀCTIQUES: Oferim l’oportunitat de realitzar les pràctiques de diferents especialitats a les nostres instal·lacions. Actualment tenim diferents convenis de col·laboració, entre d’altres, els següents:
  • CP d’Atenció Sociosanitària.
  • CP d’Atenció Domiciliària.
  • Certificat de Professionalitat Administratiu.
  • C.P. d’Inserció Laboral.
  • C.F.G.M. d’Atenció Sociosanitària.
  • C.F.G.S. d’Integració Social.
  • C.F.G.S. de Mediació Comunicativa.
  • Departament de Treball.
  • Etc.
  • PRÀCTICUMS UNIVERSITARIS: Oferim l’oportunitat de desenvolupar els pràcticums universitaris en els diferents centres i serveis. Anualment, més de 100 alumnes de diferents Programes de Pràctiques i Pràcticums, participen amb els nostres centres en diferents ensenyaments.

Actualment, mantenim actius convenis de col·laboració amb:

• Universitat de Barcelona: Màster de Psicopedagogia.
  • U.A.B.: Pràcticum de Psicologia.
  • E.U. Gimbernat: Pràctiques d’Infermeria i Fisioteràpia.
  • U.I.C: Pràctiques d’Odontologia en el programa d’atenció a pacients especials.