Serrahima: “L’únic objectiu és millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat”

El passat dimecres 18 de novembre es va celebrar la XI Jornada de la Coordinadora de Centres CCPC a l’Auditori del TecnoCampus de Mataró, inaugurada per la vicepresidenta del govern de la Generalitat i consellera de Benestar i Família, Neus Munté. També estaven presents el president de la Coordinadora i director general del Grup Catalònia, el Dr. Joaquim Serrahima, i David Bote, alcalde de l’Ajuntament de Mataró.

Durant la jornada es van tractar diversos temes relacionats amb l’ètica de l’atenció, l’envelliment de les persones amb discapacitat intel·lectual, la medicina genòmica i el diagnòstic genètic de la discapacitat.

Munté va admetre que “cal destinar més recursos a les entitats i institucions que es dediquen a atendre persones amb discapacitat”. D’altra banda, el Dr. Serrahima va reclamar estabilitat política per poder seguir treballant per a l’administració i, d’aquesta manera, garantir la sostenibilitat de les entitats i les fundacions. També va reivindicar que l’únic objectiu que persegueixen és millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.

Finalment, també va intervenir l’alcalde de Mataró, que va animar als 200 assistents a seguir treballant i a veure la discapacitat com una oportunitat i no com un problema.