“Posa’t en forma i guanya temps per a tu”

El Grup Catalònia impulsa una nova acció esportiva, adreçada als treballadors de totes les àrees, amb l’objectiu de fomentar l’esport i la vida saludable i emmarcada en la campanya “La salut és vida”.

La proposta, sota el títol de “Posa’t en forma i guanya temps per a tu”, es basa en realitzar classes esportives de condicionament físic i pilates, de manera gratuïta i setmanal, per tal dereduir les lesions derivades d’accidents laborals. Altres beneficis associats són la millora del clima i les condicions laborals, així com el foment del treball i l’exercici físic entre d’altres.

Les classes s’impartiran fora de l’horari laboral, però sempre en horaris que siguin còmodes per al personal. Per tal d’afavorir que els treballadors s’apuntin a aquestes classes, la fundació els premiarà amb 3 hores de lliure disponibilitat si n’assisteixen al 80% durant un trimestre, o amb un dia de festa si les acumulen durant tot l’any.