La iniciativa laboral del Grup Catalònia i el Punt Incorpora Sant Cugat ha propiciat 482 llocs de treball

Aquest dimecres 14 d’octubre s’ha celebrat la Jornada per la integració laboral “Formació per l’ocupació”, organitzada pel Punt Incorpora Sant Cugat de l’Obra Social “La Caixa” al Sant Cugat Trade Center.

En aquest esdeveniment s’han tractat diferents temes importants sobre el treball i l’economia de Sant Cugat. Un dels més destacats ha estat, de fet, l’èxit de la iniciativa laboral del Grup Catalònia, el Punt Incorpora Sant Cugat i l’Ajuntament de Sant Cugat, perquè ha facilitat la incorporació laboral, en aquest últim any, de 482 persones en risc d’exclusió social.

També, durant la jornada, s’ha fet pública l’adhesió de Sant Cugat Comerç i Restauració i Sant Cugat Empresarial al Punt Incorpora de Sant Cugat, amb l’objectiu d’afavorir una major incorporació al món laboral dels col·lectius amb més dificultats per trobar una feina.

Per a més informació, llegiu el següent article: http://bit.ly/1MOIicg