Formació en hostaleria per a santcugatencs amb dificultats d’inserció laboral

Sant Cugat del Vallès ofereix, a través del Grup Catalònia i el Punt Incorpora de l’Obra Social La Caixa, formació específica en hostaleria amb la voluntat de convertir-la en feina per a persones amb dificultats d’inserció al mercat laboral.

El projecte també compta amb la col·laboració de Sant Cugat Comerç i Restauració i està adreçat als santcugatencs aturats majors de 16 anys i a aquells que tenen dificultats pel que fa a la inserció en el mercat laboral.

El curs, que s’iniciarà el 5 d’octubre i finalitzarà el 23 de desembre de 2015, compta amb un total de 300 hores dividides en una part teòrica (170h) i una de pràctica (130h), que es portarà a terme en diferents restaurants de la ciutat de Sant Cugat. L’objectiu del curs és que les pràctiques que realitzin tots els alumnes s’acabin convertint en nous llocs de treballs.

El director general del Grup Catalonia, Joaquim Serrahima, ha explicat que la voluntat de l'entitat és créixer fent millor les coses i formant les persones amb necessitats. En aquest sentit, Serrahima ha emfasitzat que l’objectiu  d’aquesta iniciativa rau en “formar gent amb dificultats perquè puguin ocupar llocs de treball”.