El Grup Catalònia presenta “Incorpora” durant el Sant Cugat Experience

29 d'abril de 2015

El Grup Catalònia ha participat, recentment, en la 2a edició del Sant Cugat Experience, el gran aparador de les potencialitats econòmiques, comercials, culturals i gastronòmiques de la ciutat.

L’entitat ha estat present en el certamen d’enguany, d’una banda, per donar a conèixer a la societat la tasca diària del Grup Catalònia en l’àmbit de la discapacitat intel·lectual i, per una altra, per presentar el projecte “Incorpora” que ha tirat endavant amb l’Obra Social “la Caixa”, i que consisteix a introduir persones amb dificultats al món laboral.

Aquest projecte neix després de comprovar que incorporar persones amb discapacitat en l’àmbit laboral, els permet una millor integració en la societat. A partir d’aquí, “la Caixa” aporta els recursos econòmics necessaris per tirar endavant “Incorpora” i el Grup Catalònia posa a disposició del projecte dos treballadors. Un d’ells es dedica a buscar empreses amb processos oberts de selecció de personal, i l’altre estudia els perfils de les persones amb discapacitat intel·lectual per valorar si encaixen amb els perfils vacants.

El Dr. Joaquim Serrahima, director general del Grup Catalònia, va concedir una entrevista a la Televisió de Sant Cugat durant el Sant Cugat Experience on parla de l’entitat, el projecte “Incorpora” i els estudis genètics, que ja està disponible al següent enllaç: http://bit.ly/1zn5wlu.