Col·laboració solidària del CEIP Pla de l’Avellà de Cabrera de Mar

Fa dos mesos el CEIP Pla de l’Avellà de Cabrera de Mar va acceptar realitzar un projecte del Grup Catalònia per recollir diners durant dos anys per tal d’apropar les noves tecnologies a les persones amb discapacitat intel·lectual.
A les llars de Mª Antonia Besora i Can Roure, ens permetria posar un ordinador a l’abast dels usuaris i, a Torremar, podríem actualitzar i adaptar els ordinadors que disposem a l’aula de comunicació i que, actualment, s’utilitzen principalment per al programa d’estimulació cognitiva, feskits, que es porta a terme al Maresme des de fa 2 anys. A partir d’aquest projecte, s’han obert noves vies de col·laboració amb l’escola. Ells també disposen d’un hort i aviat iniciarem un intercanvi d’experiències.
El passat 16 de desembre es va desplaçar un grup de vuit usuaris per col·laborar al primer berenar solidari. Els pares d’un dels cursos de primària de l’escola van preparar pastissos, magdalenes i sucs per als nens de l’escola i els nostres usuaris van estar repartint, cobrant i servint berenars a tothom. Van treballar moltíssim després d’una hora ben intensa de treball.