Cavalls i emoció pel 40è Aniversari de la IMM

Aquest dimecres el Grup Catalònia ha continuat la commemoració del 40è Aniversari de la Institució Montserrat Montero, que consta d’un programa de tres actes que s’allarguen fins a mitjans de setembre.

El segon d’aquests ha començat amb un esdeveniment institucional a l'Auditori de Flor de Maig del Grup Catalònia presentat pel director del Grup, el Dr. Serrahima, i seguit dels parlaments de Miquel Alsina, president de la junta directiva d'APIMM; Maite Gonzalez-Nicolás Cerón, directora de la Institució Montserrat Montero del Grup Catalònia; Rafael Arderiu, subdirector general de Prestacions socials Generalitat de Catalunya; i Vicenç Conca, president del patronat del Grup Catalònia. Posteriorment, s'ha fet la projecció d'un vídeo sobre el 40è Aniversari de la Institució Montserrat Montero.

Una visita en el "trenet" del Grup a la Institució Montserrat Montero i la inauguració de l'exposició fotogràfica permanent "40 x 40" han flanquejat, abans i després, l'acte central de la jornada: l'espectacle de doma natural de cavalls SercamShow per part de Santí Serra Camps. Al Grup Catalònia entenem, a través de les teràpies assistides amb animals que es porten a terme des de l'Àrea d'Estmulació Multisensorial, que les bèsties són un vehicle d'emocions amb efectes positius per als nostres usuaris. Podeu veure un recull de les imateges de la jornada en aquest àlbum fotogràfic, que us animem a compartir al vostre perfil de Facebook.

La commemoració del 40è Aniversari d’aquest centre, que és el predecessor institucional del Grup Catalònia, continuarà el proper  17 de setembre amb la inauguració de l’Edifici “A” i l’actuació dels Castellers de Sant Cugat del Vallès, entre d’altres.