Castells, cançons i emocions a flor de pell - Tercer acte de commemoració del 40è aniversari IMM

El passat dissabte, 17 de setembre, va tenir lloc el darrer acte dels programats per la celebració del 40è aniversari de la Institució Montserrat Montero. La Coral del Grup Catalònia, formada per 55 usuaris i usuàries de tots els serveis del Grup, va ser qui va encetar el programa del dia, entonant dues cançons ben emotives: el clàssic “Himne de l’Alegria” i la popular “Boig per Tu”. Van tancar la seva actuació amb la NOSTRA cançó: “Al teu Costat”, sempre de la mà del tècnic musical de l’Entitat, Rafa Rodríguez, i amb el magnífic acompanyament del pianista Eugeni Corchero.

De sobte, de forma espectacular i sorpresa, es van sentir gralles i els Castellers de Sant Cugat van aparèixer baixant el camí en direcció a la festa. Quin goig que feien, aquell grup de més de 80 persones formant una filera de colors verd, blanc i vermell! Amb ells, els més de 350 espectadors entre usuaris, usuàries, familiars, professionals i convidats van poder gaudir d’un seguit de castells descarregats, tots ells ben emocionants!

Els Castellers de seguida van convidar el públic a col·laborar amb ells, i aquest no es va fer pregar gaire! Usuaris i monitors, colze a colze amb els Castellers, van fer pinya – mai millor dit!– i van treballar plegats per ajudar persones meravelloses a enfilar-se cap al cel. Veure adults i nens castellers amb els nostres usuaris i treballadors, tots a una, va fer posar els pèls de punta i l’emoció a la gola a més d’un.

L’actuació castellera va tocar a la fi amb el tradicional ball de mocadors. La diada va acabar amb un gran aperitiu de final de festa, que va permetre comentar les emocions del dia. El pica-pica va ser el·laborat per en Boris i servit perfectament, com ja és habitual, pels nostres professionals, treballadors del CET i tècnics del centre.

Gràcies a la Direcció General i el Patronat per fer possible moments màgics com els viscuts aquest dia, que podeu veure en fotografies aquí. Gràcies també als usuaris, usuàries i professionals de l’Entitat, als Castellers de Sant Cugat i a la Creu Roja de Cerdanyola per la seva col·laboració. I, per descomptat, felicitats a la Institució Montserrat Montero. A per més anys!