Inici

El Grup Catalònia presta una assistència integral a les persones amb discapacitat intel•lectual, sigui quin sigui el seu nivell d'afectació i amb l'objectiu de proporcionar-los integració, socialització i qualitat de vida.

Català

Notícies

Amb el lema "Reflexionar ens ajuda a millorar", Catalònia Fundació Creactiva inaugura avui la Setmana de l'Ètica i ho fa amb aquest vídeo sobre la importància de tenir en compte la dignitat de la persona. (Fes clic aquí per veure'l)

Al llarg de la setmana es duran a terme diferents activitats a les instal·lacions de Flor de Maig per a reflexionar sobre aquest tema tan important.

Ahir, dimarts 11 de juliol, es va celebrar l'acte d'inauguració oficial del Centre Sant Medir. Inauguració que ha sigut possible gràcies a la cessió, per part de la Diputació de Barcelona, d'una part del recinte Flor de Maig.

A les 17 hores arribava a les instal·lacions Mercè Conesa, presidenta de la Diputació de Barcelona. Després de les salutacions, Conesa i el Dr. Serrahima, Director General de Catalònia Fundació Creactiva, comentaven sobre un plànol la localització dels diferents espais de la fundació.

Avui comença una nova etapa. Música en directe, bon ambient, piscolabis i una pila de sorpreses més que ens han descobert el Sr. Conca, President del Patronat i el Dr. Joaquim Serrahima, Director de la Fundació.

La periodista Cristina Puig ha dinamitzat aquest acte en què hem descobert la nova imatge de Catalònia Fundació Creactiva i l'Inquiet, el personatge que ens acompanyarà a partir d'ara.

Podeu visitar la nova pàgina web de la fundació: www.cataloniafundacio.cat

L'edició 27 del butlletí "Coses del Grup" recull les diferents activitats que s'han dut a terme a l'entitat durant els últims mesos i inclou també la guia de formació contínua per a l'equip de Grup Catalònia. Feu clic per llegir-lo.

Pàgines

Subscriure a Notícies