26 DE JUNY DE 2019

Oberta al Mercat Municipal de Ripollet des de el dia 16 de maig .
Posem a la venda els productes fets a mà als nostres centres ocupacionals.
Hi ha bijuteria, sabons artesans, llibretes i una àmplia secció d’articles.
Mostra de l’estreta relació que  Catalònia Fundació Creactiva té amb Ripollet i el comerç local.
Des del principi l’ajuntament de Ripollet ha confiat en que nosaltres seriem capaços de portar a terme aquest projecte, ens van animar molt i ens hem sentit molt recolzats.
Quatre usuaris del centre atenen als clients
Dimarts i dijous de 9.30 a 13.30h.
Fem així un pas més cap a la inclusió,
que la gent ens conegui per les capacitats.
És la primera botiga permanent, fins ara veníem els productes en parades instal·lades per Sant Jordi, en fires o altres celebracions.
Està sent una feina amb molta dedicació i esforços
tant dels professionals de la casa com els usuaris,
és una feina que mai havíem fet, però que sempre s’havia tingut al cap com un repte a aconseguir, fer visible allò que es fa al taller.
Entrevista:
La Rita, dependenta de la botiga , explica que “moltes companyes del Mercat s’han sorprès de com animo a comprar, i m’han dit que ho fem molt bé”. També han notat que als clients “els hi agraden els productes que tenim perquè veuen que els hem fet amb molta estima”.
Jordina Olarte, psicòloga del centre, ha assegurat que “venent els productes que ells fan i ensenyant com els fan, és un reforç molt important per a l’autoestima. Estar inclosos a la ciutat, ser iguals que els de la parada del costat i donar a conèixer totes les seves capacitats té un gran factor emocional”.
Joana Coromines directora del centre, assegura que “hi ha molta més inclusió, vendran els seus productes, relacionar-se amb la gent, fer de paradistes… els nostres usuaris han de ser ciutadans actius i formar part de la comunitat dintre de les seves capacitats, i aquesta és la millor manera de poder-ho fer. També es una manera de motivar a les persones que treballen fent aquest productes ja que poden veure quin es el pas final de tot allò que es treballen des del punt més inicial.
Tallers a l’espai de la cuina del Mercat
En paral·lel a l’obertura de la botiga
hem organitzat uns tallers
cada dimarts i dijous de 11:00 a les 12:00h
a l’espai de la Cuina del Mercat de Ripollet.

L’objectiu dels tallers és mostrar a les persones com es fa el producte que es vendrà a la botiga i exposar algunes de les activitats
que es fan al centre.
Podreu trobar la programació a les nostres xarxes socials
Instagram i facebook: @cataloniafundaciocreactiva
Empaties
És un dels productes que podem trobar a l’estiu també a la botiga.
Unes xancletes de dit molt atractives
fetes al centre ocupacional de Ripollet.
Sorgeix de les ganes d’apropar l’actitud vital i alegre
de les persones amb diversitat funcional a tothom.
Et convidem a posar-te en actitud creactiva,
a posar-te a les nostres xancletes;
plenes de vida, de color i d’il·lusions.
Unes xancletes creades amb imaginació, entusiasme i fetes a mà.
Tallers a l’espai de la cuina del Mercat
També les pots triar i demanar a: empaties.com

Enllaços relacionats: