7 D’OCTUBRE DE 2018

Jocs Special Olympics

Del 4 al 7 d’octubre de 2018 s’ha celebrat l’onzena edició dels Jocs Special Olympics entre la Seu d’Urgell i Andorra la Vella, un dels esdeveniments esportius més important per les persones amb discapacitat intel·lectual a tot l’Estat.
Els Jocs han reunit 1.750 participants,  del quals 46 esportistes i 9 entrenadors són de Catalònia Fundació Creactiva!!!
Els participants han competit en 14 disciplines esportives. A La Seu d’Urgell s’han disputat les següents proves: bàsquet, hoquei interior, petanca, ciclisme, tennis i el programa Joves Atletes amb nens i nenes de 2 a 7 anys. A Andorra la Vella: natació, gimnàstica, atletisme, tennis taula, futbol sala, handbol, bàdminton i judo.
Vam poder celebrar 11 d’or, 12 d’argent i 13 de bronze.
Com a activitats paral·leles  el Village a cada localitat, el recorregut de la Torxa per tot Catalunya i Andorra la Vella, el programa de salut Healthy Athletes o l’Acte Inaugural i de Cloenda.

Enllaços relacionats: